tisdag 8 maj 2012

Goldie

Idag visar jag ett kort med en underbart söt stämpel - Goldie från Wee Stamps. Magnolias Sea Horse fick också komma med på ett hörn. :)


Det mönstrade pappret kommer från Karen Foster Design och det är ett papper som jag köpte för flera år sedan. Bubblorna på stämpelmotivet har jag lackerat med 3D-lack och sjöhästens mage är lackerad med Crackle Paint. Kunde inte vara utan lite stickles heller. :) 




Det yttersta lagret på kortet har jag höjt upp med 3D-kuddar så att motivet blir "infällt" i kortet. På hörnen har jag använt mig av Whimsy Stamps Corner Die.

Tack för att du kikade förbi! Lämna gärna en kommentar, för då blir jag så glad! :) Ha en bra dag!

Helene

3 kommentarer:

  1. MEN OJ OJ DU ÄR HELT OTROLIGT DUKTIG, hur hinner du med allt, SUPERGULLIGT KORT :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt med det "infällda" motivet.
    Jättefint kort!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt kort och så många fina detaljer!
    Snyggt också med det infällda motivet!
    Kram!

    SvaraRadera