lördag 14 april 2012

Ordning på blommorna

Förra veckan fick jag en härlig låda med posten - en låda fylld med underbara blommor från Wild Orchid Crafts. Det var första gången jag beställde därifrån, men absolut inte den sista. :) Med massvis nya blommor så kände jag att jag behövde göra något åt min blomförvaring, som hittills bestått av en låda med blommor liggandes huller om buller. Nu har det blivit lite mer ordning och reda:


Jag köpte oasis för torkade blommor, skar i lämpliga bitar och la i en träbricka som jag köpt på Granit. Sedan började jobbet med att sticka ner en blomma i taget. Nu tycker jag själv att det är överskådligt och mycket lättare att hitta de blommor jag vill använda. Det angenäma dilemmat jag har nu, är att jag har ungefär lika många blommor till i en annan låda.... :)

Tack för titten!
Ha en bra dag!

Helene

1 kommentar:

  1. ÅÅH vilka härliga, underbara blommor och vilken fiffig idè till blommorna, tack för tipset :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera