onsdag 25 april 2012

Rosa Apple Blossom

Idag visar jag ett front-panel side-step-card. Det är en vikning som jag tycker är riktigt rolig att göra.:) Jag har använt stämpeln Apple Blossom från Elisabeth Bell och papper från Basic Grey som jag hittade i mina gömmor.

 Motivet är som vanligt målat med ProMarkers och så har jag duttat på stickles på kjolen och på hårbanden. De rosa virkade blommorna kommer från Wild Orchid Crafts.

Bakom motivet har jag monterat en doily och Magnolias Lovely Fence. Därefter har jag använt mig av Roxstamps ljuvliga ramdie, där jag monterat ramen på 3D-kuddar och på plattan har jag använt alphaminis till texten.

Tack för titten!
Ha en riktigt bra dag!

Helene

4 kommentarer:

  1. MEN ÅÅH vad du är duktig på att få till det såå snyggt, motivet är ju helt underbar, så har du färglagt henne sååå himlans snyggt, och vikningen måste jag ju bara prova :), supduperfint kort!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Vilket sött kort så härligt med staketet man ser ju att tjejen har varit i trädgården och plockat famnen full av härlig frukt.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Ja Helene, här har du verkligen fått till det, som vanligt. Urtjusigt. Kram

    SvaraRadera
  4. Gulligt kort!!( Jag har aldrig provat på att färglägga motiv) Fint du har här inne hos dig = ) *Alexandra***

    SvaraRadera