torsdag 19 januari 2012

Grattiskort x 2

Idag har jag haft några timmar för mig själv ute i pysselrummet och resultatet blev två grattiskort.



Insidan har jag också dekorerat lite grann.


Spillbitarna av det mönstrade pappret blev ett enkelt kort i samma stil som Tack-kortet i ett tidigare inlägg.





Material
Papper: Cardstock, mönstrat papper Basic Grey Wassail

Stämplar: Greeting Farm, Making Memories magnetstämplar, textstämpeln på insidan är från Roxstamps.

Dies: Memory Box Lavalier Circle, Delicate Vine (insidan), Spellbinders Label Seventeen, Quickutz Photo Corners, Jacks

Punch: Nellie Snellen Floral medium

Dekorationer: Tim Holtz Journaling Tickets, blomma, ostduk, chalk, metallplatta

Ha en bra dag!



Helene

1 kommentar:

  1. Verkligen tjusigt. Några timmar, hmmm. I 2 dgr höll jag på med ett kort innan jag blev nöjd. Inte hela tiden men ändock. Jag behöver nog mera träning. Du är träffsäker och färgvalet helt underbart. LA

    SvaraRadera