tisdag 17 januari 2012

Magi är att tro på sig själv

En blogg som jag får mycket inspiration ifrån är Normas blogg. Inte bara gillar jag hennes stil utan även alla fina kortvikningar som hon gör. En kortvikning som jag aldrig har provat förr är Tre-staffli-kort (Three Easel card), men jag kommer absolut att göra fler sådana kort framöver. Så här blev mitt resultat:

 
När kortet fälls ihop så ser det ut så här:


Material
Papper: Cardstock, mönstrat papper från Forma Hantverk

Stämplar: Textstämpel från Roxstamps, Magnolia Explore Tilda och Hoppa hage Tilda
Stämpelns text: Magi är att tro på sig själv, klarar du det kan vad som helst hända! (Magic is to believe in yourself, if you manage that anything can happen!)

Dies: Magnolia doo hickey dies Grass, Heart Swirl, Quickutz Ant, Spellbinders label seventeen

Dekorationer: Blommor, chalk

Ha en bra dag!


Helene

2 kommentarer: