tisdag 3 januari 2012

Julkort

Här är ett av de julkort som jag gjorde under november/december. Kortet skickade jag till min syster och hennes familj, men tyvärr kom det inte fram. Däremot gjorde kuvertet det - oförstört och till synes oöppnat. Min man är helt övertygad om att jag glömt att lägga kortet i kuvertet, medan jag envist påstår att det har jag visst. :) Vi har hur som helst inte hittat det här hemma. Men Marie, så här såg kortet ut som var tänkt att nå er:


Mönstrat papper och stämpel kommer från Magnolia. Dies som jag har använt är QK Rev Swirl, QK  Chocolate och Nellie Snellen. Dekorerat har jag gjort med blommor, stickles och ostduk. Målat har jag gjort med Promarkers.

Ha en bra dag!

Helene

1 kommentar:

  1. Hej Helene,
    Åååhh vad vackert det var. Jag är säker på att någon varit finurlig o öppnat förseglingen på kuvertet med ett sådant "bulky" innehåll. Limmet på kuvertet var ju ett sådant där plastlimm som kan nästan återförseglas helt utan att man märker att det gjorts. Vad bra du tagit foto på det iallafall - så vi fick se det :-)...Jag hoppas vårt kom fram till er med foton och allt? kram kram Marie

    SvaraRadera