fredag 11 maj 2012

Bröllopskort

Förra veckan fick jag en beställning på ett bröllopskort och häromkvällen blev det färdigt. Beställaren blev riktigt nöjd och nu har jag fått en ny beställning på ett kort till en blivande pensionär. :) Riktigt roligt! :)


Jag har använt mig av cardstock och mönstrat papper från Magnolia. Dies från Marianne Design, silvriga hörn från Wild Orchid Crafts och så några blommor så klart. :) Stämpeln kommer från Inkido och motivet är embossat med silvervitt. Bokstäverna är utstansade med Quickutz Metro och sedan lackerat med 3D-lack.
 

Ramen under stämpelmotivet är monterad med 3D-kuddar.

Tack för att du kikade förbi!
Ha en riktigt mysig helg!

Helene

2 kommentarer:

  1. Men hur hinner du med allt :)
    ÅHH VILKET VACKERT BRÖLLOPSKORT, så fint du har dekorerat med hörnen, blommorna :)

    TREVLIG HELG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Majsan, det blir många sena kvällar och jag pysslar en hel del tillsammans med barnen också. :)

      Radera