fredag 4 maj 2012

Teen Idol

Igår fick jag hem ett gäng nya stämplar med posten. Bland annat hade jag beställt Kenny K's Teen Idol och för en gångs skull tog jag mig an att göra ett killkort bara för skojs skull. Så här blev resultatet:


Pappret hittade jag i mina gömmor och kommer från My Little Shoebox. Lyktstolpen är en chipboarddekoration från FabScraps och jag har målat den med FluidChalk och sedan monterat den på kortet med 3D-kuddar. Svart sammetsband från Papperalla. Motivet är målat med ProMarkers och tröjan är mer röd i verkligheten än vad det ser ut som här på bilden.

Tack för att du kikade förbi!
Ha en bra dag!

Helene

1 kommentar:

  1. ÅÅH VILKET SNYGGT KORT, älskar ju motivet och jisses vad snyggt du gjort med 3d effekten vid lyktstolpen, superläckert, I LOVE IT :)

    TREVLIG HELG :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera