tisdag 22 maj 2012

Wilmas pyssel

Till helgen ska äldsta dottern på kalas hos en klasskompis. Denna kompis var här för några veckor sedan och scrappade ett kort för första gången - hon blev helt såld så klart. :) Därför har dottern och jag knåpat ihop ett pysselpaket till henne. Jag har dekorerat ett "fodral"  från ScrapBox och sedan fyllt det med godsaker.

Papperna jag har använt mig av kommer från Chatterbox. Det märket var mitt absoluta favoritmärke när jag började scrappa.:) Förutom papper har jag använt mig av thickers, virkade blommor, ginghamband och små metallhörn. Det gröna pappret har jag stansat med en Martha Stewart punch. 

Fodralet påminner lite om en bok så jag valde att även sätta dit thickers på sidan, om man väljer att sätta in sitt pyssel i bokhyllan. 

I fodralet har vi lagt mönstrade och enfärgade papper 6"x6", blommor av olika slag, bokstavsstickers, doilys, färdigvikta kort med kuvert och ark med stämplade motiv. Nu håller vi tummarna att födelsedagsbarnet blir glad för sin present. :) 

Tack för att du kikade förbi!
Ha en bra dag!

Helene

1 kommentar:

  1. Men detta blir ju en superpresent att ge bort, vad glad hon ska bli, såå himla fint :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera