fredag 25 maj 2012

Layout Emma


Äntligen har det blivit ytterligare en layout som blivit färdig i pysselrummet. Jag har använt mig av härliga sommarpapper från October Afternoon. När jag gör layouter så är jag oftast mer sparsmakad med dekorationer jämfört med när jag gör kort och det syns här. Jag vill att kortet ska vara det som är i fokus. 


Emma är en väldigt framåt och självständig liten tjej som gärna vill göra allt själv. Därför tyckte jag att denna härliga textstämpel från Roxstamps passade så bra.


Tack för att du kikade förbi i sommarvärmen!
Ha det gott!

Helene

2 kommentarer:

  1. Söt text passande till den lilla damen som du beskriver hon är.
    Kram
    Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  2. Hej ! Har bytt bloggadress om du inte hittar mig så har jag nu ullasscrapprum med 2 p.
    Kram Ulla

    SvaraRadera