onsdag 2 maj 2012

Plånbokskort

I måndags kväll påminde min man mig om två födelsedagar som vi inte firat än och frågade om jag hade några kort. Färdiga kort har jag en hel del, men inte några som passade de två killar som vi skulle fira. Vad gör man då? Jo, man sätter sig ner och gör två kort helt enkelt. :) Det blev två plånbokskort och förlagorna har jag hittat hos Cornelia.



 En av killarna har fyllt 10 år och är helfrälst i fotboll. Stämpeln med fotbollskillen passade bra och mönstrat papper från Magnolia. Textstämplarna är embossade och kommer från Roxstamps. Jag har använt Thickers till namnet. 


Den andre killen har fyllt 13 och där blev det ett lite mer neutralt kort. Mönstrat papper från Magnolia och kugghjulet är utstansat med en Tim Holtz die. Vi var ganska många som gick ihop så en hel del sedlar blev även stoppade i plånböckerna. Och killarna verkade uppskatta sin present när de fick den igår. :) 

Tack för titten!
Ha en bra dag!

Helene



1 kommentar:

  1. Åhh detta gillade jag jättemycket, önskar mig en symaskin i 30-årspresent till hösten... sen skall det sys plånböcker som aldrig förr! Jättesnyggt du har dekorerat! Kram L

    SvaraRadera