fredag 10 februari 2012

Grattiskort

Igår kväll blev jag lite sugen på att göra något med de 6"x6" papper jag köpt från Scrapbruket. Under tiden jag tittade på tv-serien Revenge fick jag ihop ett grattiskort.


Längs kanterna på det blommiga pappret har jag sytt med hjälp av Sew Easy. Det var första gången jag använde det verktyget, istället för att dra fram symaskinen och även om det tog längre tid så var det desto bekvämare.

Insidan av kortet dekorerade jag med mönstrat papper och med min favorit-die.

Material
Papper: Cardstock, mönstrat papper Me to You Spring Chic

Stämpel: Rose Scent Tilda, Magnolia (Sweet Crazy Love collection 2012)

Dies: Memory Box Pearl Lace, Spellbinders Labels Twenty-Two, Magnolia Heart Swirl

Dekorationer: Blommor, wellpapp, thickers, bling

Ha en bra dag!

Helene

1 kommentar:

  1. Superläckert. Ser fram emot att scrappa med dig. Kram

    SvaraRadera