tisdag 14 februari 2012

Grattis - igen

Igår fyllde en av barnens kusiner 16 år och ett kort blev till. Kortet är till en kille och jag tycker alltid det är svårt att göra "kill-kort". Det svåraste är nog att hitta stämpelmotiv eftersom jag mest har söta och gulliga stämplar i min samling. :) Valet föll på en stämpel som jag köpt från Kortmakaren för många år sedan, men tyvärr minns jag inte vad den heter. Kanske någon som kan hjälpa mig? Det jag kommer ihåg är att apan fanns i många olika motiv.


Material
Papper: Cardstock, mönstrat papper från Crate paper

Stämpel: Apa från Kortmakaren

Die: Quickutz Photo Corners

Dekorationer: Knappar, Thickers, randigt snöre, biljett, Fluid chalk

Ha en bra dag!

Helene

1 kommentar:

  1. Jättefina kort du gör Helen. Är in här regelbundet och kollar. Heter inte stämpel Apan Otto har jag för mig???

    SvaraRadera