söndag 19 februari 2012

Magnolia specialstämpel

Igår pysslade jag och Johanna en del ute i pysselrummet. Jag gjorde ett kort med en av de specialstämplar som Magnolia nyligen släppt - Tilda som kramar en koala. Stämpel är specialgjord för Australien, men har nu släppts även i Sverige.


Jag rotade runt lite i mina gömmor och hittade olika blommor som jag inte använt på länge. Bland annat trinkets från Maya Road (de rosa, virkade blommorna).


Material
Papper:  Cardstock Bazzill dots, mönstrat papper från Magnolia, wellpapp

Stämpel: Koala Hug från Magnolia

Stans och die: Kantstans från Fiskars, Vintage Mistletoe Doohickey die

Dekorationer: Biljett, minithickers, trinkets, blommor, snöre, fluid chalk

Ha en bra dag!

Helene

1 kommentar:

  1. Så härligt. Där ser man, det går alldeles utmärkt att lägga upp lager för det kommer alltid till användning någon gång. Rosorna passar ju perfekt här.

    SvaraRadera