onsdag 14 mars 2012

Chloe av Elisabeth Bell

För någon vecka sedan hittade jag fyra jättegulliga stämplar på en engelsk webbsida, designade av Elisabeth Bell. Jag höll då tummarna att stämplarna snart skulle dyka upp i Sverige och bara några dagar sedan hittade jag dem i Scrapfabrikens webb-shop och kunde naturligtvis inte hålla mig från köpknappen. I måndags kom stämplarna och så här blev det första kortet, som jag gjorde med stämpeln som fått namnet Chloe:

 

Material

Papper: Cardstock, mönstrat papper från Wild Rose Studio-Bella

Stämpel: Chloe av Elisabeth Bell

Dies: Label 17 från Spellbinders, Doily Lace från Martha Stewart, Heart Swirl från Magnolia. Den vita fjärilen är utstansad i krympplast med en Martha Stewart-stans och sedan krympt i ugn.

Dekorationer: Blommor, ginghamband, halvpärlor

Tack för titten!
Ha en bra dag!

Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar