måndag 5 mars 2012

Fånga stjärnor

Under helgen som gick så var det scrapbookingmässa i Karlstad. Vi var tre generationer pysslare som tillbringade stor del av lördagen där - min dotter, jag och min mamma. En riktig tjejdag. :) Pyssel blev det senare under kvällen också. Vi var ju tvungna att prova en del av våra fynd. Senare under veckan kommer jag att lägga ut vad jag gjorde då, men först ett kort som blev färdigt innan mässan:


Material
Papper: Cardstock, mönstrat papper V&A Hanoverian

Stämpel: Tilda Catching Stars, Magnolia Princes and Princesses 2012

Die: DooHickey Die Starlight Lace från Magnolia

Dekorationer: Blommor, doily, band, stickles

Tack för titten!
Ha en bra dag!

Helene

3 kommentarer:

  1. Helene, I am so jealous that all of you in Europe have these stamps from the new collection to play with already. We have to wait a bit a longer here...sigh. I can't wait. This Tilda is so adorable. Beautifully coloured. Love the pretty paper and the gorgeous doilie.
    Hugs,
    Norma

    SvaraRadera
  2. Jättefin stjärnbård, mysigt kort.
    Gillar verkligen färgerna...
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Ja tack Helene för alla fina tips och idéer du bjöd mig på.
    mamma

    SvaraRadera