fredag 2 mars 2012

Grattiskort till pojke

Äntligen har jag fått till ett grattiskort till en pojke. Sonen här hemma tyckte att det går att ge till en kille som max fyller 6 år. Sedan blev det för barnsligt... ;) Den här gången målade jag motivet innan jag valde papper, men lyckades hitta ett papper som jag köpte för väldigt, väldigt länge sedan som fungerar riktigt bra färgmässigt. Den som spar hon har.. :)


Stämpeln kommer från Magnolias senaste kollektion Princes and Princesses 2012. Jag har även använt en ny Magnoliastämpel till att stämpla den diskreta kanten runt motivet. 

Jag är barnsligt förtjust i metallcharms och på det här kortet tyckte jag att en liten kille passade alldeles utmärkt:


Material
Papper: Cardstock, mönstrat papper från Daisy Bucket

Stämplar: Edwin With Airplane från Magnolia, Kurbitz Corner från Magnolia, textstämpel från Roxstamps

Dies: Lacey Square från Spellbinders, Ticketdie från Roxstamps

Dekorationer: Metallcharm, blommor

Tack för titten!
Ha en bra dag!

Helene


2 kommentarer:

  1. Helene, oh this is so cute. I did not think I would like this Edwin much, but you've made him look so adorable that I may have to get him afterall...LOL. Love your colour scheme. Terrific job on the card.
    hugs,
    Norma

    SvaraRadera
  2. Ja Helene, du är verklgen fenomenal att få ihop färgerna.

    SvaraRadera