fredag 9 mars 2012

Goda vänner

Nu börjar det bli dags att lägga ut kort med stämpelmotiv som jag köpte på Scrapbookingmässan i lördags. Först ut är ett stafflikort med en underbart söt sköldpadda.


På de mörkare delarna av skalet har jag lagt Crackle Paint och den söta blåklockemössan är pyntad med Stickles efter färgläggning. Textstämpeln har jag sedan tidigare och tyckte att den passade så bra. Både stämpelmotivet och textstämpeln är monterade med 3D-kuddar,

Material
Papper: Cardstock, mönstrat papper från Landstoken

Stämplar: Down by the Pond - The Greeting Farm, textstämpel från Roxstamps

Dies: Nellie Snellen Multi Frame MFD 020, Spellbinders Circle, Magnolia DooHickey Die Lovley Fence, Magnolia DooHickey Die Heart Swirl

Dekorationer: Blommor, halvpärla, Crackle Paint, Stickles

Tack för titten!
Ha en bra dag!

Helene

2 kommentarer:

  1. Hittade hit via din rara kommentar hos ROX och har nu kikat runt i din blogg och hittat mycket fint.

    Ett sånt där Three Easel Card bara MÅSTE jag testa, snart! Jag bara älskar roliga kortvikningar och den där har jag aldrig sett förut. Superfint!!! Finns det nån vettig beskrivning, kanske med mått och så?? Vore toppen, men annars får jag väl experimentera lite själv...

    SvaraRadera
  2. Jaa, det är verkligen jättefint.

    SvaraRadera