torsdag 29 mars 2012

På väg...

Ibland blir jag lite sugen på att göra något med papper som jag i vanliga fall inte brukar använda mig av. Så har det blivit den här gången. Färgen är inget ovanligt ;) men mönstret är inte riktigt på mammas gata för mig, även om jag tycker mycket om det. Övning ger färdighet sägs det, så jag övar på :)


Material
Papper: Cardstock, mönstrat papper Wild Rose Studio - Letter from Paris

Stämpel: Penny Johnson - On the River

Die: Spellbinders Label 17

Dekorationer: Spets, alphaminis, Film strip ribbon, blommor, biljett, stickles, fluid chalk

Motivet är som alltid färglagt med ProMarkers.

Tack för titten!
 Ha en bra dag!

Helene

1 kommentar:

  1. Men ojoj vilket underbart kort, stämpelmotivet är ju så ljuvligt söt och så fint färglagt, så snyggt dekorerat och gillar ju papprena :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera